"Hej då Solstrålen..."

Idag gjorde Ciara sin sista dag på Solstrålen.
From idag kommer jag att överlåta ALL sådan "Sista-gången-hämtning" till Magnus!
Jag ÄR helt hopplös!
"Fröken" måste ju tro att jag är helt knäpp för jag kunde knappt titta på henne och var mycket snabbare än vanligt ut därifrån... hm... som sagt... Magnus får sköta sånt här från och med NU!

Plockade ur hennes fack och hon fick med sig massor med saker som dom gjort.
En hel pärm med bilder från hela hennes tid, både från Kvarnen och Solstrålen, och längst bak en sång "Ciaras sång" (jag har inte ens kunnat läsa texten än...) och ett brev från fröknarna (blir tårögd bara jag tänker på det...)

Stora tjejen... Hon tycker väl bara att det ska bli roligt med ett nytt dagis, även om jag vet att hon kommer sakna Solstrålen oxå så såklart!
Hon satte på sig sin ryggsäck och gick.

Här kommer lite utlovade bilder från Sommarfesten










Ciara som var mest oroad över att dom inte hade nån scen att stå och sjunga på skulle ju så klart inte ens gå upp till sina kamrater när det väl gällde ;-)
Det är inte lätt att va liten (förlåt stor ;-) )

Nu sitter jag och njuter av mina nya ljus och hållare med för den delen :-D
Tänk vad det kan göra mycket, att få tända ett ljus...

Igår fyllde världens bästa gammelfarmor år! 89 närmare bestämt :-D

Det här kortet är från Nationaldagen när jag och tjejerna tog med oss henne till Grönlandsparken... mys :-)

Eftersom jag var på en helt otroligt rolig och trevlig personalfest/avtackning igår med jobbet så kunde jag inte åka till henne. Det gör jag och barnen i morgon :-)

Nu ska jag se om det finns nåt att titta på...
Är jourhavande chaufför till mamma som är på fest :-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag förstår dig! Men som sagt, Cilia är ju kvar där iallafall! :) Hälsa farmor från mig när ni åker dit! Puss och kram!

2011-06-17 @ 23:58:57
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0