Efterlängtad helg

Ja, nu slipper ni snart höra mitt tjat om den kommande helgen ;-)

Det är bara det att jag er fram emot den så himla mycket!
Det ska bli så sjukt roligt att få åka och träffas BARA vi tre!!!

Systeryster, Lillstrumpa och Jag :-D

Det var ett tag sen (om ens någonsin!) vi träffades och umgicks BARA vi tre!
Det ska bli så sjukt roligt :-D

Vi har inte planerat så mycket, bara att vi ska UMGÅS och ta det som det kommer! Göra det vi vill, när vi vill!
Sån kvalitetstid med världens bästa systrar växer inte på träd!

Förmodligen blir det inte så mycket bloggande under helgen, men kanske slinker in en bild lite då och då... får se hur det funkar!
Ibland går det att bifoga text och ibland inte... det visar sig.

Ha nu en riktigt skön helg, för det ska jag :-D!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0