"Hä e mytzy no!"

Ja, den här veckan är lite körig...

Idag var Magnus hemma med Ciara. Hon hade feber igår, så hon fick va hemma och vila idag.
Det här är för övrigt hennes sista vecka på Solstrålen! På måndag börjar Magnus inskolningen med henne på Regnbågen!

Ikväll var vi på "familjemöte" på skolan med nya fröken Mona!
Det känns jätte bra! Kommer bli toppen :-D!
Vet inte vem som är mest pirrig, jag och Magnus eller Casper ;-)

I morgon är det sommarfest på Ciara och Cilias dagis. Ciara har längtat ända sen Caspers sommarfest ;-) Ska bli jätte roligt :-D

På onsdag har vi inget än så länge... Det är i och för sig Monster Truck show i Vansbro, men jag tror vi behöver en ledig kväll ;-)

På torsdag har Casper sin "Sista natten med gänget" och jag ska på "personalfest". Vi ska avtacka två stycken som slutat och jag hoppas INNERTLIGT på fint väder så att vi kan vara i min kollegas sommarstuga vid Busjön... regnar det blir det Bowlinghallen. I och för sig inte helt fel det heller, men hon har SÅ himla fint där vid sjön!

Idag säger vi GRATTIS till kusin Texas som fyller 6 år!
Jag har letat som en tok efter kort på den godingen men han är expert på att hålla sig undan från kameran ;-)
Hittade ett tillslut...

Från Casper kalas i februari!
Som sagt, han är bra på att hålla sig undan ;-)

En till kusin som fyllt år är Freja, hon fyller samma dag som Oscar :-)
Grattis till Freja oxå :-)

Angående "Texas" fastän ett annat Texas. Läste på aftonbladet.se att delstaten Texas i USA har släppt en bok med "Dom sista orden" från alla som dömts till dödsstraff och avrättats. Lite märkligt, men säkert intressant läsning.

Förresten så har mina vandaler (läs Casper och Ciara) varit i farten idag...
Dom var ute och lekte och försvann. Efter en stund när dom kommit hem kom grannen in och sa att dom förstört flera betongfat som hon gjutit och grejjat med hela dagen!
ÅÅÅ blir så trött!
"Tog dom i örat" och gick raka spåret till grannen, där fick dom be om ursäkt för vad dom gjort. Hoppas att dom kände sig riktigt dumma.
Tänk att man ska behöva koppel på dom!

Hon hade försökt laga dem, och jag hoppas att det fungerade.

Nu tar jag kvällen så att vi orkar med resten av veckan oxå...

Koppel på tror jag minsann!

//Tite




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0