Ciara funderar

Ja, hon är inne i en riktig "funderar-period".

Just nu är det hennes ambulansfärd (för ca två och ett halvt år sen) som spökar.

Hon frågar väldigt mycket om den...
Vad hon gjorde?
Vad jag gjorde?
Vem/vilka som var med?
Var det en doktor med?
Var det en kille eller tjej?
Vart satt jag?
Vart åkte vi?
Vart låg hon?
På vad låg hon?
Hade hon filt på sig?
Åååå mamma! Var den smutsig? (filten)
Fick hon sprutor?
Gjorde det ont?
Vart var pappa?
Vart var Casper?
Vart var Cilia?
Jag skulle kunna fortsätta i all evighet!!!

Men det är väl bra att det kommer, det är bara att svara så ärligt jag kan. Ju fler frågor hon får svar på ju lugnare blir hon, det vet jag. Då slipper hon fundera, då vet hon...

Vad som hände...? Det kan ni läsa här!

Den dagen kvalificerar sig lätt till en av dom värsta i mitt liv...

Nu till något annat!
Här kommer lite utlovade bilder på helgens inköp...

Till mig :-) Klänning från BikBok, Skjorta från Zara tror jag, Skärp Sisters, Solglasögon Åhlens, Shorts H&M, sen köpte jag en top till på BikBok, men den ligger i tvätten ;-)

Mer då...

En ny Tarotkortlek och en pendel inhandlades på Vattumannen :-D
Kortleken är så fiiin att jag bara kan sitta och bläddra i den och titta på bilderna! Helt underbar!



Mer då... ja, jag hade faktiskt bestämt redan innan att jag helst inte skulle köpa nåt alls till "dom där hemma" ;-)
Meeeen... ni vet hur det är, så fort jag klev in i en affär ställde mamma zoomen in sig på barnkläder! Jag fick stänga av den hela tiden ;-) Men nåt blev det ju så klart i alla fall

Casper fick en Kiss-tröja! Det är nästan så att jag inte ens får tvätta den för han ska ha den på sig HEEELA tiden ;-)

Ciara och Cilia ville absolut sitta bredvid blommorna när jag skulle ta kort så det fick dom väl... (Ja, som ni ser så LEVER dom fortfarande! Helt otroligt va ;-) )

Ciara fick en alldeles egen Hello Kitty klänning, hon har varit sotis på Cilia ett tag för att hon har en ;-)


Cilia hon fick en "byxdress" vet inte vad det heter, shorts och linne som sitter ihop. Det var nästan så det satt en lapp på den där det stod CILIA ;-) Ja, hon älskar den i alla fall och det är huvudsaken :-)

Magnus fick en "gubb-keps" nu när han rakat av sig håret och allt ;-)
Hade ingen bild på den, får fixa det på fredag, för det är då vi ses nästa gång...
Drygvecka...
Meeeeen! Den blir vad vi gör den till! Eller hur!

Så därför blev det pannkakor, grädde, blåbär, hallon, valnötter och socker (så klart) till mat idag ;-)

Löövli!

Nu blev klockan så där mycket igen! Snart tolv! Och jag som skulle lägga mig tidigt!

Jaja... sova lär vi väl få göra i graven antar jag.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Va fina dom är kidsen!!! Casper börjar verkligen å bli stor!!! Tack igen för en super helg!!! Kramar!!

2011-06-08 @ 07:07:17
Postat av: Karro

Åhhh va fina kläder till er alla! Hmm de är konstigt de där hur man liksom bara zoomar in sig på barnkläderna hela tiden;-)

Ha en bra dag!

Kram K

2011-06-08 @ 09:26:09
URL: http://www.hotmail.com
Postat av: Lillstrumpa

Vilka gofisar! Vad bra att du hittade ett par shorts!! Imorgon ses vi igen :) Puss och kram

2011-06-08 @ 09:56:16
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Titti

Tack Själv Systeryster :-D! Går fortfarande och skrattar när jag tänker tillbaka :-D! Helt underbart var det!



Karro: Ja, visst är det märkligt hur man fungerar! Det är liksom redan inprogrammerat :-)



Ja Lillstrumpa :-D I morgon kommer du!!! Ska bli så rrroligt :-D!



Önskar er med en RIKTIGT bra dag :-D Kram

2011-06-08 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0