"Vila ifred"

Igår gjorde vi ingenting på hela dagen tror jag!

Ritigt, riktigt skönt!

Casper kom på att han skulle ringa farmor "Jag vill ringa farmor, jag vill åka till henne och vila ifred" ;-) gofisen... Så då ringde vi farmor.
Han har sovit där och förhoppningsvis fått vila ordentligt nu då, ifred ;-)

Jag gick till "Holen" på kvällen igår och skulle se film, men det blev ingen film. Vi skulle ladda ner från "Via Play" tror jag det var... kan bara säga att om ni ska se film där så bör ni veta på förmiddagen (eller dagen innan) vad ni vill se på kvällen, SHIT vilken tid det tog! När jag gick hade den laddat 10%... på kanske en timme!

Ringde till Vårdcentralen igår om Ciaras hosta, fick utskrivet flytande Bricanyl... hon har inte hostat något i natt!

Nu ska vi åka en sväng... hämta hem en utvilad storebror ;-)

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Så skönt för er med bara slappa! Det har vi gjort idag.. absolut ingenting! :)

Skönt om Ciara fått medicin.. som hjälper dessutom! :)

Kram

2011-07-16 @ 22:21:55
Postat av: Viasat Support

Hej! Jag heter Lisa och jobbar på Viasat Support. Tråkigt att du hade problem med att kunna använda viaplay tjänsten. Gissningsvis så har ni viaplay via boxen och utifrån din beskrivning så kan en av orsakerna till detta vara problem med internetuppkopplingen.Om långsam nedladdning är ett återkommande problem ring gärna vår tekniska support för felsökning och hjälp. De finns tillgängliga på 0771 52 20 00 val 4 klockan 08-22. Mvh Lisa Viasat Support

2011-07-18 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0