Tillfälligt besök

Vi verkar ha fått sommaren på tillfälligt besök i alla fall!

Mormor och morfar var och plockade hjortron igår, i morse kom mormor in med en burk så till frukost blev det...

Satt riktigt fint det!

Sen blev det ÄNTLIGEN

BAAAD! Det var inte speciellt varmt, men både jag och Malin doppade oss faktiskt ;-)
Det var... uppfriskande kan vi väl kalla det ;-)


Efter bad och sen lunch på "Holen" åkte vi hem och vilade lite, vi tog med oss Moa oxå.
Nu har vi introducerat dem i Harry Potters värld ;-) Dom satt som ljus! Totalt inne i filmen! Dom tyckte den var SUPERBRA! Ska nog låta dom se den i morgon igen, lite lättare att ta till sig allt om man ser en film igen ;-)
När dom tittade på film passade jag på att sätta mig i solen en stund! Kom på att det nog var första gången på hela sommaren som jag "solade"... Gör gärna om det kan jag lova... Gud så skönt!

På kvällen blev det grillade hamburgare, på "Holen" så klart ;-) Jätte gott!
Cilia kom gående i nya skor... eller, var det skor...


Nej... Plastmuggar!

Magnus har blivit sjuk och har feber... inte helt ovanligt när han e ledig... blir väl så när man är hemma och slappnar av...

Nu tar vi kvällen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Så skönt med sol! Vi måste dansa soldansen som satan hela helgen så det blir fint till veckan när jag kommer!



HAHA! Vilka fina skor!

2011-07-14 @ 19:31:25
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0