Ny kategori

Jag har lagt till en kategori!
"Hus-spöken"

Här tänker jag lägga inlägg som handlar om våra inneboende ;-)
Kommer även skriva lite om vad vi varit med om och vad de gjort/ hur de "visats" sig hittills :-)

Dom e snälla! Det vet vi, annars hade dom skrämmt iväg oss för länge sen :-)

Håller även på att gå igenom hela min blogg och alla inlägg för att lägga dem "rätt"... varför har jag inte gjort det från början... ;-)

Håll till godo, vare sig du tror på spöken eller inte ;-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh. Jag har varken hunnit läsa eller skriva på jättelänge känns det som! Ni verkar ju ha det bra iallafall och nu är jag snart hemma!! :D Puss och kram

2011-07-19 @ 19:29:03
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0