Loooooov!!!

Så har vi då äntligen LOOOOOV!!!

Förklarade i morse att det var sista dagen på dagis för nu skulle vi ha sommarlov... "Jiihooo... Jaaaa!" ropar Cilia! Som om hon visste vad sommarlov är ;-)
Det lät väl bra antar jag :-)

Firar med en iskall Kilkenny som Magnus kom med :-D

Måste bara visa... OBS! ÄCKELVARNING!
Vår jägare aka mördare Chili har varit i farten i natt, hittade dessa på dörrmattan i morse...

5... ja 5 stycken döda möss! BLÄÄÄÄ!!! När vi kom hem efter jobb och dagis hittade jag en till inne på toan... från och med nu blir det stängda dörrar när vi inte är hemma!

Igår var jag ju bara tvungen att stanna och ta kort

Det är så himla fint!!! Hade kunnat stå där hur länge som helst ;-) Utanför Rättvik, vad heter det, Söderåsen eller nåt ;-)

Ekipaget ;-)


Hade hoppats på lite sol och värme idag så jag kunde ha invigning... men jag insåg ganska snabbt att det kan vara bra att börja med lite uppröjning ;-)

Jo då, så här fint har det varit ett bra tag nu ;-)

Men jag började i alla fall lite i eftermiddags... tills Magnus kom hem och vi åkte ner till farmor och farbror Micke med familj för lite lek och grillning :-D

Till i morgon har jag beställt strålande SOL och då blir det garanterat invigning ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Duktig misse=)

2011-07-08 @ 23:27:40
Postat av: Lillstrumpa

Nej men fyyyy vad äckligt! Mamma berättar vad Ciara sa innan dom skulle gå in: Akta så du inte trampar på musen som ligger där på mattan nu, mormor!

Hahaha, uusch

2011-07-09 @ 09:53:52
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja, visst e dom duktiga... två till på mattan i morse, sen kom Cattir med en till när vi satt på altanen nu ikväll...

Hahaha... ja, stackars mormor ;-) Ja, riktigt äckligt är det!

2011-07-09 @ 22:56:33
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0