"Hjärtsnörp"

Dom här barnen kommer att ta dö på mig!

Fick sluta lite tidigare idag... bästa Helene skickade sms och frågade om vi ville följa och bada efter jobbet och det ville vi så klart :-D
Svängde om hemma och slängde ner badkläder och lite fika innan jag hämtade godingarna.

Som dom har badat!!! Hela eftermiddagen har dom legat i vattnet!




Jag badade oxå lite, en gång ofrivilligt...
Cilia skrämde slag på mig... hon badade på med dom andra.
Jag och Helene satt så vi såg barnen hela tiden, men rätt som det är ser jag Cilia ligga i vattnet och plaska som bara den! Jag slängde allt jag höll i och sprang rakt ut i vattnet och slet upp henne!
Hon hostade och fräste och spottade vatten, tittar på mig och säger stolt "Mamma! Jag dyke!" JO TACK DU UNGE! DU DYKTE!!!

Nu är det slut på dykning! Fy säger jag bara!

En helt underbar eftermiddag fick vi i alla fall, och vi sög i oss varje liten solstråle!
Man får passa på att njuta av "soltimmarna" för det ser ut som att dom inte blir så många den här veckan...

Nu ska jag slänga mig i duschen och bädda ner mig.

Hoppas få NÅGRA timmars sömn i natt iaf...
Blev inte så många natten till idag... med tre maskar i sängen... Magnus gav upp halv två, han hade väckarklockan på fyra... då gick han pch la sig på soffan!
Förstår inte att vår säng är så mycket skönare än deras!
Kommer dom i natt går jag och lägger mig i barnens rum så får dom åla runt bäst dom vill!

 //Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh så läskigt. Ni måste köpa såna här kuddar att ha på armarna. Hahaha, Jag dyke! Skitfia!

2011-07-05 @ 16:57:30
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0