Bara en

I natt kan det bara bli EN extra i vår säng!

Casper sover hos farmor och Ciara hos mormor :-D

Tog med mig tjejerna och gick på auktion idag. Det var en lite norrut i byn så jag passade på, gångavstånd och allt ;-)
Gjorde inga fynd, lite svårt att koncentrera sig på utropen när man har fullt upp att hålla koll på två små samtidigt ;-) Jag är ingen rutinerad auktions besökare så jag har ingen rutin på det där ;-)
Dock gillar jag auktioner... blir kanske fler framöver... utan barn  då ;-)

Ciara gick in till mormor vid tre i eftermiddags, hon började redan då tjata om att få gå och lägga sig! Hallå!
Efter handling, bad och lite soffmys (och flera timmar av tjat) fick hon ÄNTLIGEN gå och lägga sig, hon hade somnat på 10 minuter ;-)

Cilia har myst med mig och Magnus i soffan. Hon somnade på en kvart för en stund sen...
Vi har skrattat gott åt vårt lilla troll som levt rövare hela kvällen, ensam med mamma och pappa ;-)

Tar mig en kaffe baylies och njuter av lugnet...

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Njuuuut! :)

2011-07-02 @ 22:27:59
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0