Ooooooo!!!!!!

Alltså jag DÖR!!!

Har just lagt barnen, sätter mig i soffan och zappar lite... hamnar på "Familjen annorlunda" och får se detta!!!

ALLTSÅ SHIIIIT!!!!!

Det snyggaste jag sett på VÄLDIGT länge ;-)

Jag har i alla fall hittat min nästa diskmaskin!!! Bara att börja spara då.... ;-)

Idag strax innan lunch fick jag ett meddelande på msn:en... en lunchdate :-D!
Det var världens bästa Jenny som skulle på Thai och ville ha sällskap!
Hundra år sen vi träffades och pratade!!! Så himla roligt!!!
Måste definitivt göras om inom en snar framtid!!!

Nu ska jag inte göra nånting mer vettigt idag...

Satsar för övrigt på en tidig kväll... vi vet ju alla hur det brukar gå ;-)

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaaaaaa de va så myys så de måste vi göra om inom kort :-)

Skönt att du hittade dina örhängen åxå!

Kram på dig å försök ta dig i säng nu ;-)

2011-01-10 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0