Nytt försök...

Hon somnade om, men jag tog med mig min "pinkie" och sitter i sängen, så jag är redo ifall nån av dom vaknar igen :-)

Idag har vi varit och hälsat på Herman!!! Så himla fin han var!
Tyvärr så tror jag att mina monster skrämde slag på Sara så lille Herman kommer nog inte få några syskon ;-) ... Så kan det va hehe... "Men hur orkar du" frågade hon... "Du kan ju inte hinna med NÅT annat!" ja, jag vet ärligt talat inte... det är ju så här mitt liv ser ut, jag vet inget annat. Sen blir man väldigt duktig på att "stänga av", inte lyssna på "bruset", man hör liksom bara det avvikande, vrålen efter att nån trillat i trappan eller klämt av sig nåt finger eller så ;-)
Nej då, skämt och åsido. Dom ger så mycket tillbaka att lite oljud kan man gott tåla :-D
Och det där andra... städningen och så vidare, den har jag gett upp för länge sen... fint och prydligt får jag ha om x antal år.

Sen uppskattar man "egentiden" MYCKET mer när man typ aldrig e ensam... tänk att det kan va så skönt att bara sitta ner och inte gör nåt en stund! Det är ganska otroligt. Jag är väldigt bra på det för övrigt, att sitta ner och inte göra nåt  när jag får en möjlighet ;-)

Nej nu ska jag stänga ner den här "pinkien" och ta kvällen...
Vore ju skoj att komma i tid till jobbet en dag den här veckan i alla fall ;-)

I morgon ska jag känna och klämma på en Nokia N8, funderar på en sån... har fått låna en på jobbet som jag ska "provköra". Perfekt att kunna testa hur den känns innan... så man vet om det känns rätt :-)

Den finns inte i rosa... så i så fall blir det nog en gröning :-D

Ha dé och Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Ååå, jag vill också ha en ny telefon!

2011-01-14 @ 10:53:28
Postat av: Titti

Ja, jag satt i mitt kort i den jag fick låna och har setat och blippat på morgonen... Jag blev helt kär!!! Så det ser ut som att det blir en sån :-D

2011-01-14 @ 10:55:15
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0