Nytt år- Nya möjligheter

Så var det nytt år igen då!

Hade ett kanon-avslut på 2010 igår i alla fall!
En riktig toppenkväll med familjen Vainio-Cassberg :-D, så det är klart att den var toppen ;-)
God mat, god dryck och supertrevligt!
Cilia var uppe till halv två, då gick Malin och jag och la oss så hon fick följa med.

Idag började jag dagen med att klä om den gamla gungstolen som vi fick av Christina!
Någon... hade stått i den så sitsen hade gått sönder, Perfekt! Då blev jag tvungen att ta tag i det ;-)
När jag pysslade med det, gick Robert och Malin in och röjde hos mormor och morfar. TUSEN TACK FÖR DET!!! Ni är ju bara för underbara!!!

Sen låg vi i soffan typ hela dagen, och halvsov (och helsov ;-) ) till och från. Barnen var lugna och lekte jätte bra!
Förresten! Nyårstomten kom till oss i går och vi har nog just nu den gladaste, stoltaste Casper som går att få... Han fick en BEN 10 (Ben Ten) klocka!!!!!!! Han sov med den på bröstet och har den med sig i sängen idag oxå :-D
Jätte fina och bra klappar till oss andra oxå så klart :-)

Hinner inte lägga in några bilder just nu... Emma och Victor kom just in, vi ska se på lite film... om vi hittar nån bra... annars får vi väl se nån dålig ;-)

God Fortsättning på er!!!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0