Nyårslöften...?

Har uppdaterat mig lite i bloggvärlden och läst lite olika bloggar som jag följer.
Alla skriver om nyårslöften! Jag är inte en person som har nyårslöften.

Jag VET att jag inte kommer hålla dom, och då blir jag bara besviken på mig själv.
Istället har jag funderat på saker som jag vill förbättra eller bara ska tänka på...

T ex...
♥ Jag skulle vilja få mer ordning hemma, inte ha så rörigt hela tiden.
Det röriga gör att JAG blir rörig!

♥ Jag skulle vilja lära mig att sluta få dåligt samvete så fort jag lämnar huset!
Fattar inte det där, varför är jag så???

♥ Jag ska se till att njuta mer av varje stund med barnen!
När jag märker hur fort tiden faktiskt går, blir jag lite rädd!
Casper fyller 6 år i år och börjar i förskoleklass till hösten! Ciara fyller 4 och Cilia 2!

♥ Jag skulle vilja lära mig att "ta det som det kommer"!
Det kanske inte alltid blir som jag har tänkt mig, men det blir säkert bra ändå.

♥ Jag borde tänka mer på mig själv... Om jag mår bra, mår min familj bra!

Så... ni kommer alltså få se en lite mer ego-me 2011 ;-)

Kvällen här hemma avslutades med att vi slängde ut granen! Emma och Victor kom in och hjälpte till. Den barrade så förb*****... Har fått dammsuga minst två gånger per dag! Men nu är det slut med det!

Sen kom Malin med familj med pizzaleverans, ingen av oss orkade laga nån mat ikväll ;-)

Nej, nu ska jag rensa huvet och sticka några varv innan det blir sängen.
Hoppas på en hel natts sömn utan kräk...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0