Nu är dom hemma!!!

Ja, ikväll kom då äntligen resenärerna hem!!!!
Trötta så klart, efter att ha varit vakna i över 30 timmar!
Vi han se på lite bilder, och ska fortsätta med det i morgon :-)

Gissa om dom kommer sova skönt i sina EGNA sängar i natt!!!

Har hunnit med att se på lite film oxå

Alltså jag är helt såld på dessa filmer! Dom e såå bra!!!
Bara det att jag fick jordens skratt-attack och kunde inte sluta skratta, tåtarna bara rann! Kan han sluta fladdra med näsborrarna!!!! Tack!!!! Till slut var det det enda jag såg!

Ja, nu är den slut och Malin har åkt till stugan och Emma och Victor gått. Ciara och Magnus gick just upp och la sig, hon hostade så hon vaknade, så hon kom nertassandes...

Nu ska jag gå upp och göra dom sällskap!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0