Nattgäst

Ja, ikväll bad Casper om att få gå och lägga sig... kan bero på att han har tjej-besök. Moa sover här ;-)
Casper och Cilia somnade på studs, men Moa kan inte riktigt somna, så jag bad om lov att få gå ner och hämta datorn, så nu har jag parkerat mig här uppe barnens rum.
Hoppas hon kan somna skruttan, men det är så klart inte lätt, hemma hos nån annan...

Har ju lovat lite bilder från nyår, så här kommer det några iaf...


Finn ett fel  ;-)


Matdax för barnen... Det var smidigast att låta dem äta först.

Sen var det vår tur att gotta oss

Förrätt: Gratinerad hummer.
Varmrätt: Plankstek av oxfilé med baconinlindad sparris, "Magnus-lagat potatismos", vitlökstomat, rödvinssås, skysås och beasås.
Dessert: Pannacotta med vit choklad och stjärnanis, hallon och riven vit choklad ovanpå.

Det var sååååå himla gott!!!

Vi lyckades sprida rätterna ganska bra under kvällen, så vi blev inte så där PROPP mätta som vi brukar lyckas med att bli ;-)

Hm... undra om Moa somnat... hon ligger lite på lur tror jag ;-) Innan jag hämtade datorn provade jag gå ner, men hon flög upp varje gång jag rörde mig så... hehe ;-)

Ciara har vi för övrigt lånat ut till Freja. Dom är uppe och hälsar på, så hon följde med dom till farmor och skulle sova där. Dom leker så himla bra dom där två! Jätte roligt!

Nähä... undra vad jag ska ta mig för då en kväll som denna...
Hockey på tv´n... Kanske skulle passa på att rensa ut lite i mina PartyLite väskor... sånt som utgått... har sorterat doftproverna i alla fall och inväntar dom nya :-) Ska bli så spännande att se vad det är fär skoj!
Eller så kanske jag ska ta fram stickningen... får förresten se vad det där blir egentligen... hm... det visar sig...

Fick ett sms nu ikväll.
Mamma och pappa har sin sista dag i Las Vegas, sen bär det av hemåt i "morgon bitti klockan 7" skrev hon, undra om hon menar vår tid eller deras tid... det skiljer ju i alla fall 9 eller är det till och med 10 timmar!
Jaja, det visar sig...
I dag åkte Emma tillbaka till Oslo oxå. Helgen gick så fort, men vi hann busa och leka och mysa lite i alla fall. Och till helgen kommer hon igen. Då kommer Systeryster med familj upp oxå! Vi ska fira lite jul i efterskott allihopa :-)

Nej, nu ska jag försöka smyga mig ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0