Nästa outbreak...

Tror minsann att det brutit ut på Cilia oxå!
Hittade 5 prickar på henne i morse, så nu får Ciara va hemma oxå, med STORA protester som följd... "Men ja HAAAJ inga pjickoj!!!"
Nej, men that´s life...
Hoppas nästan att det tar henne oxå nu när vi ändå håller på...

Vår hemtelefon har inte fungerat på evigheter!
Vi använder den inte så mycket, men ibland.
Har gjort felsökning på telia.se med resultatet att dom kunde skicka ut en tekniker, men det kändes som lite överkurs... Igår kväll kom jag på att jag skulle kolla, IGEN, alla kontakter.
Vi har uttaget uppe (i barnens rum...) och telefonen nere... och mycket riktigt där var det någon/några som hade varit framme...

Tänk om telia skickat hit folk, bara för att sätta i kontakterna hahaha, men nu kan ju då jag titulera mig tekniker, eller ;-)

Ha nu en riktigt bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Som sagt, skicka ner lite prickar till oss oxå;-)

Kram K

2011-01-21 @ 10:02:36
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0