Måste rensa

Ja, alltså vi får snart inte plats här hemma!
Skulle rensa kläder i helgen, tror ni det blev nåt av med det...?
Nej.
Just det.

Tror jag ska leta fram den här boken (om jag hittar den i röran) och bli lite EXTRA inspirerad.

Jo, jag har läst den... men man kan nog inte läsa den för många gånger...

Fattar inte att det ska va så svårt! Men jag har ju några hjälpredor som är duktiga på att riva ut saker oxå...

I kväll såg det VERKLIGEN ut som "sju svåra år" på barnens rum... *suck*
Men jag lyckades få Casper att städa och "överraska" oss med ett städat rum :-D!!!
Han är faktiskt jätte duktig när han "får överraska", då får man INTE komma upp förrens han e klar!

Stackars Casper, Ciara hjälpte som vanligt inte till... Svårt det där när dom har gemensamt rum.
Tror att det är dags att skärma av på nåt sätt, så att Casper får en "egen" vrå...
Hm... ska klura lite, får se vad det blir... Nåt ska jag väl kunna hitta på :-) Det är ju ett stort rum dom har, ca 30 kvm.

Han börjar ju bli stora killen nu ju, snart 6 år! Då kanske man inte vill ha två småsystrar flåsandes i nacken jämt, som bara förstör det han gör...
Han kanske "växer till sig" lite bara han får chansen.

Ja, så får det bli. Och sen var det alla kläder ja... hm... ja, en sak i taget var det va...

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

Idag kom bästaste Helene på besök med barnen på eftermiddagen. Jätte mysigt!!!
Barnen lekte och busade och vi fikade, drack kaffe och pratade :-D Så underbart!

Nej, nu ska jag leta fram kläder till barnen så det är klart... vet hur jag kommer svära i morgon bitti om jag inte gör det nu ;-)
Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Din Man...

Ja, eller så köper vi Mio huset så är alla problem lösta för nått år framöver...



Puss o Kram

2011-01-31 @ 13:32:14
Postat av: Helene

Haha, ja jag håller med din man!! ;)



Nej, jag tänkte på detta med alla barnkläder... Tänkte arrangera en barnloppis iegn nu i vår.. Har bara inte bestämt datum än... Måste kolla när Hole är ledigt! Ett ganska enkelt sätt att bli av med kläder OCH tjäna pengar på dem!! :-D

2011-01-31 @ 21:58:13
Postat av: Titti

Haha! Ja, det vore väl nåt ;-)



Ja, skulle VERKLIGEN behöva vara med!!! Men jag har ju så svårt att göra mig av med saker ;-) Men man kan ju spara lite :-D

2011-01-31 @ 22:20:02
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Helene

Ja, några plagg kan man ju alltid spara... Och VARFÖR ska du spara allt? Tror du verkligen att barnen vill ha det när de blir stora?? :-D

2011-02-02 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0