Knasig katt

Ja, Chili är helkonstig... hon går runt och "pratar" hela tiden!
Gör hon bara så eller ska hon löpa eller nåt? Men är inte det lite VÄL tidigt? Dom blir ju 1 år i maj...
Ja, jag vet då inte... eller så är hon inte så förtjust i kylan... -28 här nu... *brrrrr*

Annars så händer inte speciellt mycket här på Bodvägen... en lugn kväll... barnen sover, och Magnus är ledig och hemma :-D
Han tycker det är bra att jag har en blogg så att han kan följa vad vi gör på dagarna när han jobbar ;-)
Ja, den här veckan har vi mötts på trappen varje dag, inte så skoj... Ingen risk att man tröttnar på varandra i alla fall ;-)

Vi har på nån film på tv´n... det blir reklam... bilden ser jätte konstig ut och jag frågar Magnus om det är nåt fel på tv´n!?
Nej... det var reklamen som var så! Hm... undra hur dom tänkte där...

Magnus la barnen ikväll, "Ja, det har han ALDRIG gjort förut" sa Casper... hm... inte riktigt sant, då vi alltid tar varannan kväll när vi är hemma båda två... men men... man kan ju inte komma ihåg allt eller hur ;-)

Jag börjar se suddigt... ett tecken på att man behöver sova eller ;-)

Kram och Gnatt på er!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, ja Judit och Judit är nog den enda reklamen som är bra! Och Dågarna förstås.. :)

2011-01-15 @ 09:31:46
Postat av: Lena Johansson

Det kan nog vara löpning på gång,tror att min honkatt var ca 7 mån. när hon kastrerades.

Hälsningar från Lena (äppelblommansmamma)

2011-01-15 @ 18:28:48
Postat av: Therese

En av våra tidigare katter blev med kattungar när hon var 7 månader, så det kan vara löpning på gång...

2011-01-15 @ 18:55:47
Postat av: Titti

Tack för era kommentarer! Ja, då är det säkert det på gång... Vilken tur att vi inte börjat ha dom ute än då ;-)

2011-01-15 @ 21:43:30
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0