Isolering

Ja, idag kör vi isolering från omvärlden!

Casper spydde i natt...
Men men, det är inget värre i alla fall, det går över... men det blir ju bara rundgång på sjukdomarna!
Jaja... som sagt, det går över...

Nu ska vi mysa i soffan och se på


Förresten så ringde mamma i morse, dom hade landat och befann sig på svensk mark igen, jag hörde pappa sjunga i bakgrunden "Ta mig hem till Vallerås..." ;-) hahaha.... så här länge eller så här långt bort har han aldrig varit förut :-D!

Ha en riktigt bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för din kommentar, blir superglad!! Jo jag håller helt med om det att kroppen ställer in sig på svält men detta gör jag enbart för att komma igång så att säga. Jag gör det för att mera ränsa kroppen på allt skit och få bort alla beroenden, du kanske har några tips? Jag är helt lost inom detta hihi. Massa kramar!!

2011-01-05 @ 12:03:43
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Postat av: sofia

Hej Titti! Håller med där med en snabb start jag tycker det är viktigt som jag skrev innan. Tack för din kommentar och roligt att du följer! Massa kramar

2011-01-05 @ 14:50:59
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0