Imse-Vimse var det ja...

Somnade som vanligt när jag la barnen, vaknade halv nio... "Shit oxå" Jag skulle ju handla!
Ingen frukost, ingen mjölk, ingen mat till i morgon... Åååååå!!!
Ja, det var bara att bege sig ner till affären... tur för en vimsig mamma att dom har öppet länge ;-)

Jag har läst att man kan bli glömsk, trött, virrig mm om man har brist på vitamin B12... kollade över "multivitamin" tabletterna vi har här hemma, som jag alltid glömmer ta, och mycket riktigt fanns det med där!
Bara att komma ihåg att ta dom oxå då...

Hämtade ut Tavegyl till Casper idag, hoppas att klådan ger med sig lite.
Inga prickar på de andra två än.
Jag och Magnus vet inte om vi har haft vattkoppor, eller rättare sagt, våra mammor kommer inte ihåg ;-)
Ja, det lär ju visa sig snart hur det är med den saken.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0