I love it!!!

dsc04452 (MMS)

Ååå så fin den e!!! Min nya Buddha! Fick den och lite annat smått och gott idag! Känner mig som ett barn på julafton :-D. Den var större än jag trodde! Men det är det mesta ;-). Ja, jag är sååå nöjd med den! Vi gör inte så mycket vettigt här hemma känns det som just nu. Eller ja, vettigt och vettigt... Det är bara måsten som hinns med... tyvärr... Men så är det väl. I kväll fick Casper vara vaken lite längre än Ciara och Cilia. Annars lägger vi alltid alla tre samtidigt, men det är för att dom brukar bli trötta samtidigt ;-) Ikväll satt han i soffan bredvid mig under en filt och sa "mamma, jag vill mysa med dig"... Ååå så härligt! Får verkligen passa på att mysa medans dom vill! Snart vill dom väl inte ens se en ;-) Tänkte jag skulle hoppa in i duschen, men vattnet är typ slut, ja i brunnen... vi har egen brunn. Väldigt bra annars, men inte när det är kalla, långa, torra vintrar... Då är det till att snåla, hur nu det går till när man har tre barn och både tvättkorgar och diskbänk ständigt är fulla! Går väl och lägger mig istället då... Gnatt! //Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0