Hemlagat

Gjorde hemlagad pizza nu på kvällningen! Sååå himla gott!
Inte avancerad alls, krossade tomater med vitlök, ost, skinka och champinjoner, och gröna oliver. Magnus ville ha lite banan på  så det fick han på ett hörn ;-)
Har världens enklaste recept på pizzadeg som jag kör i matberedaren tills det blir en degklump, då är det klart!
Snabbt, enkelt och gott, kan det bli bättre?

Klippt mig har jag oxå gjort! Blev SUPERNÖJD!
Hon vet precis hur jag vill ha det :-D Så himla skönt!

Nu är det Bolibompa- Pysselskogen, när barnen har somnat ikväll ska jag räkna lite på vad det skulle kosta att byta ut våra köksluckor, bara kolla så man vet vad det rör sig om... det var faktisk Magnus idé.

Vi satte in köket när vi flyttade in 2004, 7 år sen alltså. Men med små barn i huset blir det snabbt slitet... dom är bla målade på och klistrade på med klistermärken... Men så är det väl när man har små barn ;-)
Det är smidigt med IKEA kök, enkelt att förnya ;-)

Tror minsann att jag måste baka lite nån dag... e sjukt sugen på

Daimrulltårta!

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0