Byråsen

Dagen har tillbringats på Byråsen.
Pulka, bobb och korvgrillning har stått på schemat :-)
Magnus och Ciara stannade hemma... hon spydde i natt... men hon har ätit idag och inte spytt nåt mer så jag hoppas det bara var en light version ;-)

Det blev en jätte mysig dag, men Cilia var riktigt gnällig... trött och frusen skulle jag tro...

Nu sitter vi i soffan, har tänt en massa ljus och bara myser... kaffet är nog klart nu så...

Får se vad som händer i kväll... en till film kanske ;-)
Man får passa på att ha filmmys när man är hemma och ledig så här ;-)

Jag har ju faktisk ledigt en hel vecka till :-D

Får se om jag hinner med NÅGOT av det jag hade tänkt... har ju klätt om gungstolen i alla fall, alltid något ;-)

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0