Tung i huvet

Så var det slut på ännu en dag.

Har nog inget vettigt alls att skriva om den här dagen, känner mig tung i huvet. När det händer sånna här saker, som med tjejen i Sälen så rörs allt liksom upp igen, man vet hur dom känner och vad dom går igenom... Fy vilken jobbig tid dom har framför sig...

I morgon blir det fullt upp...
Magnus ska va hemma med Ciara så att jag får gå in och jobba en dag, har en hel del att ta igen eftersom jag varit hemma så mycket med sjuklingarna... Men det blir ju så, alltid jag som e hemma, eller oftast i alla fall... ska bli jätte skönt att åka till jobbet i morgon :-D

Sen klockan 18 ska vi på "KOMET", vet inte hur länge det håller på, men kanske till halv åtta-åtta.

Senare på kvällen, vid halv tio-tio så måste vi ju naturligtvis ner på Orrskogen...

Nu ska jag se på "Sommar i Sverige", har helt missat det, men jag måste nog i alla fall se ett avsnitt... Det verkar ju va helt galet!
Vilka människor det finns!!!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Det är så fruktansvärt hemskt. En sån olycka som går så snabbt. Tänk på bara någon sekund hade det kunnat vara annorlunda. Usch, jag tänker med på det, det är så hemskt.



Saknar er! Puss och kram

2011-02-09 @ 18:21:54
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0