Nån som har lite vatten till övers...?

För vi har då inget i alla fall...
Jag har varit ute och skottat fram brunnen idag... som för övrigt var begravd i en halvmeter snö (om inte mer)!
Antar att röret som sitter på locket, sitter där av en anledning! Får se om det blir nån skillnad, annars blir det inte så skoj framöver har jag en känsla av... Tvättar inne hos mamma idag... Det är en bra granne vi har ;-) Inte bara "snabbköp" och bilverkstad, utan tvätt oxå ;-)

Barnen var mer vilda än tama här hemma ikväll, ja jag vet, godis... det går inte att ge dom godis! Och Ciara hällde ut ett rör med Pringles på köksgolvet som hon mosade och blandade med ramlösa, ja, på golvet... kul... Men hon fick ta reda på det oxå... men eftersom hon var så duktig så hjälpte jag henne ;-)

Ciara provar med allt när det är sovdags, ikväll låg hon och viskade "hej"... "Hej"... "HEJ!!!" Ända tills Cilia svarade, då låg dom där "Hej... -Hej".... Hej... -Hej" Så lagom roligt...!!!

Missade Melodifestivalen gjorde jag oxå, för att jag satt där och lyssnade på dom och deras hej.
Såg slutet i alla fall, COOLT att Nicke Borg gick vidare!!!

Men annars har det väl varit en bra dag, förutom att jag har en bakis karl som har legat på soffan hela dagen ;-) Nästan i alla fall... Tänk om man kunde få va karl och bakis en dag ;-) Eller nej, det vill jag nog inte :-D

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter som att ni skulle behöva koppla på er på "Valleråsvattnet"?



Ni kommer nog att få kul om några år när tre tonåringar ska duscha nån timme var - dagligen...



;-)

2011-02-26 @ 23:17:28
URL: http://fobhot332.blogspot.com/
Postat av: Titti

Ja, vi har kollat upp det och det ska inte vara några problem... måste försöka hitta gamla ritningar och se om det är draget fram till huset, det kan ha blivit gjort när "alla andra" kopplade på sig... att man drog men inte kopplade på... Nej som sagt, det lär ju inte bli nån mindre vattenåtgång längre fram ;-)

2011-02-26 @ 23:23:33
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Therese

Du kan kolla om nån av VA-killarna vet! Det ryktas att en fd "VA-gubbe" var drivande i Vallerås vattenförening, så det är inte omöjligt att nån råkade bli lite inblandad då... Det är i alla fall värt att fråga.

2011-02-27 @ 20:48:19
URL: http://fobhot332.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0