Jag är lite i chock

En (1) dag har gått med KOMET här hemma, och Ciara chockar mig totalt med att självmant duka av bordet när vi ätit nu ikväll! HELA bordet och ALLT som var på!!! Kan ni fatta!?!?

Jag fattar ingenting! Är det verkligen så här "lätt"! Jo jag förstår att det inte kommer att vara så här lätt hela tiden, men kan så små justeringar i MITT beteende leda till så STORA förändringar i barnens beteenden!?
Det är ju helt otroligt!

Jag menar hur dum är man!? Alltså, som inte har förstått det själv innan???

Ja, det ska bli väldigt roligt att gå den här utbildningen! Kanske... KANSKE... kan vi gå ifrån att vara "Familjen kaos" till att bli en "harmonisk" familj... Hoppas kan man ju ;-) Fastän lite kaos måste det få va... Jag vill ju inte få "familjen BOOORING" ;-) Nej då, skoja bara...

Ha nu en fortsatt riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad då, hur funkar det? Vad ska man säga och vad ska man inte säga?

2011-02-11 @ 09:42:43
Postat av: Systeryster

=) helt fantastiskt! Jag béhöver alla tips jag kan få=) Du får informera när vi kommer upp på freda=) Puss å kram!!!

2011-02-13 @ 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0