Hm...

20110201009 (MMS)

Måste nog kolla mina inställningar för mobil inlägg... Gick inte så bra att skicka mms till bloggen ;-) Ber om ursäkt, men jag har "lekt" hela kvällen! Det är ju så roligt! Älskar den! Den är helt perfekt!!! Idag har jag och barnen haft besök av Jenny, och vi var INTE ensamma... skulle verkligen va roligt att ta hit nån som kan ta reda på vem det är :-) Jag vill inte att dom ska "ta bort dom", dom får gärna va kvar så länge dom e snälla ;-) Nej, nu ska jag förflytta mig till sängen... Försov oss i morse... Vaknade fem över 7 av att Casper frågar "Mamma, undra vad dom gör på dagis nu"... VA!? HJÄLP!!! Åh Nej!!! Men vi tog det lugnt... ingen idé att stressa... Gnatt! Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0