~♥ Grattis världens bästa Casper 6 år ♥~

Ja, idag har vi haft en riktig kalasdag :-D
Världens bästa Casper fyller 6 år!!!

Jag kan inte tänka mig att det idag är 6 år sen jag hade en av dom bästa och en av dom värsta dagarna i mitt liv. Förlossningen var en mardröm, men "resultatet" värt varenda sekund av den. Efter tre timmar med krystvärkar, en bristning på livmodertappen som gjorde att jag förlorade 3 liter blod, en akut operation (där man inte hittade nån vätska i min ryggrad, för att kunna ge rätt bedövning, tillslut blev tvungna att söva mig så att jag inte skulle förblöda...) och en blodtransfusion sitter vi nu här, 6 år senare! Kan inte fatta det!

Dagen började naturligtvis med paket och frukost på säng



Snälla storebror lät naturligtvis sina småsystrar hjälpa till att öppna paket!



Sen var det dags för dagis för barnen och jobb för mig.

När vi kom hem gjorde vi tårta



Många hjälpredor och en jätte god tårta :-D !

Födelsedagsbarnet ska naturligtvis bestämma maten på sin födelsedag, så det blev pizza och kebabtallrik ;-)

Sen kom farmor på besök med paket naturligtvis, och så fikade vi...




Hann med en skype-date med Lillstrumpa som är i Norge och några till telefonsamtal till Casper oxå :-D

En riktigt nöjd kille somnade som en stock, sista natten med "tutten"... hm... vi får väl se hur det går med det ;-)
Ja, han har fortfarande napp, när han sover... och "myser"... jätte svårt att sluta när två småsystrar har... ja ja, man väljer sina strider, eller hur ;-)

Nej, nu ska en trött mamma snart bädda ner sig med en ny tidning... Tack Lillstrumpa :-D

Ha en riktigt bra fortsatt kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja det ser ut som om Casper har haft en toppendag verkligen! STORA killen! Kan lixom inte fatta att våra "små" killar inte är små längre! Tiden går alledles för fort tycker jag!

Synd att vi inte kunde komma ner o fika med er igår. Men vi hade ingen bil hemma för Stefan hade min bil för att fixa sin :D



Nu ska jag skjutsa Oskar på dagis och sen åka till malung för att handla!



KRAM

2011-02-15 @ 08:13:54
Postat av: Lillstrumpa

Vilken bra födelsedag det blev :) Puss och kram

2011-02-15 @ 16:36:00
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0