Fortfarande inget vatten

Inget alls faktiskt...

Men vi började dagen ute med lite skoteråkning, vi åkte i omgångar ;-) först Magnus, Ciara och Cilia

Sen jag och Casper :-)
Inga älgar såg vi, bara spår.

Medans jag och Casper väntade på att det skulle bli våran tur att åka började vi på en snögrotta!

Den blev jätte mysig! Den är jag säker på att vi kommer leka mycket i :-D

Sen har vi burit vatten... i dunkar från mormor och även några hämtade hos farmor... *SUCK* vad handikappad man blir utan vatten!

Nu i kväll gick jag och barnen i samlad trupp till mormor för bajsning!
Ja, ni hör ju hur det låter!!! SJUKT!

Så här såg diskbänken ut förut idag...

fint va! Behöver jag säga att jag HATAR att handdiska!!!!!! Och hoppades in i det sista att vi skulle få tillbaka vattnet (i alla fall så att det skulle räcka till en diskmaskin eller två...) men nej... tillslut fanns det ingen återvändo, det var bara att ta tag i eländet... (notera även att jag fortfarande har kvar adventsljusstaken i fönstret).

Har tvättat hos mormor idag igen, och tumlar här hemma.

Nu ska jag inte göra nåt mer idag.
Bara sitta i soffan framför brasan...

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Meen, fan vad drygt! Hoppas det kommer tillbaka snart! Jag saknar er med! Nu har jag sagt upp mig, hiih! Puss och kram

2011-02-28 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0