Fler och fler

Ja, det ploppar upp fler och fler pjickoj på Ciara... men det går ganska bra.

På eftermiddagen åkte vi och hälsade på Helene och barnen, dom har oxå vattkoppor, så det gjorde liksom inget ;-)
Ciara är "bara" prickig än, ingen feber eller så... skönt... men det hinner väl komma det med...
"Värst dag tre" säger dom, dag ett nu...

Nu sover vildingarna iaf, dagis i morgon för Casper och Cilia :-) Sen måste jag väl köpa hem lite fredagsmys förstår jag... annars får jag skäll...

Nån som har nåt tips på födelsedagspresent till en 6-åring!!!
Börjar få lite smått panik... han vill bara ha en radiostyrd skoter, sen kommer han inte på nåt mer... KUL!
Jaja... nåt ska vi väl kunna komma på... och han med säkert :-P

Nähä, får man gå och lägga sig snart?
SUPERTRÖTT är jag! Tänk att det ska va så svårt att ta sig ur soffan ner i sängen...

Ååå i morgon är Magnus ledig, eller ja, han jobbar ju "natt" inatt, men han ska inte iväg och jobba i morgon natt i alla fall :-D

Casper har efterlyst skridskoåkning till helgen, så det är väl bara att snöra på sig rören nån dag och halka iväg.

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0