Fin vinter

Jag och Ciara åkte ner och handlade en snabbis när vi lämnat de andra på dagis, när vi sitter i bilen tittar Ciara ut genom fönstret och säger; "Mamma, vad fint vintej e... vitt gjäs, blåa tjäd och jöda hus!"
Man undrar ju vad som rör sig i dom små huvudena ;-) Helt underbart med alla funderingar och tankar är det i alla fall :-)

Förresten inviger jag "tomtedräkten" idag ;-) SÅÅÅÅ skön!!! Den hade fått va vilken färg som helst för 50:- :-D

Komettänket har börjat ta över min hjärna, fick till och med Ciara att bära in pallen på toan efter sig, hon har en vana att bära ut den i hallen för att nå ALLT, "Men vad bra att du tänkte bära tillbaka pallen efter dig" sa jag... hon tog tag i pallen och bar in den till toan direkt ;-)
I LIKE A LOT!!!
Men kan det va så här enkelt egentligen? Det är ju lite för bra för att vara sant... I så fall så... Yeeeey!!!!!

Ha en riktigt bra dag!

Till kvällen ska jag fixa in lite bilder från gårdagen :-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Hi hi vilken liten goding, ja som sagt man undrar ju vad de är som rör sig i deras små huvun;-)

Kram K

2011-02-10 @ 10:49:21
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: solan

hon e för go.....

2011-02-10 @ 18:44:33
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0