Skärpning på mig...

Slår på datorn för första gången den här veckan...

Helt sjukt egentligen!
Men tiden räcker inte till!
Tur man kan skicka mobilinlägg ;-) Tyvärr blir dom inte så skojiga... men vad gör man inte ;-)

Nu blir det "bildbomb"... ;-)

Från "PL Öppethuset"





Det var SÅ himla roligt!!! Jätte roligt att få visa alla fina produkter :-D

Nu lite annat smått och gott...

Vår egenpysslade adventsljusstake på jobbet.
Brandsäker... Japp! Med blöt oasis i botten ;-)


Jag LÄNGTAR tills jag får tid att sätta mig med denna!!! Och alla "Jul tidningar" som jag fått av mamma och svärmor!!! Då KANSKE julkänslan infinner sig... kommer lite närmare i alla fall...

TIPS!

Jag har sett, på flera ställen, tips på hur man får det att lukta gott ur dammsugaren... finns ju massor med doftkulor mm att ha i... Jag stötte kanelstänger och stjärnanis i morteln och dammsög upp... I morgon ska här dammsugas ;-)

Trollunge!

Ja, en RIKTIG trollunge är hon, våran "lilla" Cilia, som inte är så liten längre!
Idag har hon minsann talat om, för föräldrar som skulle hämta sina barn, att hon har minsann bajsat på pottan idag på dagis! Stolt som få var hon!

Sen brukar hon tala om för oss att "Dili nakar Dattis... hela dagen mamma!"
Ja... hon har så rätt... Chili saknar Cattis, och det gör vi oxå!
Har ni sett henne eller hört någon som gjort det så hör gärna av er...

Tackar för den här dagen och bäddar strax ner mig...
Har så mycket jag vill hinna med att göra i helgen och jag hoppas verkligen att det där (ack så ovanliga) "rycket" infinner sig i morgon! Gärna redan i morgon bitti!!!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0