Men bra där!

Fick HELA eftermiddagen att handla HELT SJÄLV!!!
Kan ni fatta vilken lyx!!!

Emma erbjöd sig att hämta barnen på dagis så att jag kunde julhandla :-D !!!
Helt UNDERBART!!!

Det var så otroligt skönt att bara kunna gå runt i affärer, utan att behöva se så att inte något av vilddjuren höll på att riva stället!
Bara få titta runt i lugn och ro!
Ja, LÖÖÖVLI!!!

Nu har jag och Magnus kollat igenom vad vi har för julklappar, så vi inte har missat nån ;-) Det vore ju inte helt omöjligt... när det handlar om oss ;-)

Hade köpt några led-julgransprydnader som jag skulle slå in till paketkalendern... tog ur dom ur kartongen och slängde den i brasan... Magnus skulle kolla så dom funkade... Nähä, inga batterier, jag läser i instruktionerna "Sätt i de medföljande batterierna"... JA MEN VILKEN J*VLA TUR ATT JAG FÖR EN GÅNGS SKULL SLÄNGDE EN KARTONG!!! Och i brasan dessutom!
"Jaha, var det som som smällde nyss då?" säger Magnus...
Ja men ja... förmodligen...

Hm... Bara batterierna kostar säkert mer än vad hela setet gjorde!!!

Inte alls likt mig, nej då...

Nu ska jag ta mitt bankande huvud och bädda ner mig bredvid Cilia som ligger i vår säng... hon vaknar hela tiden och är ledsen... gumman...
Men NU har vi JULLOV!!! HELA familjen!!!
I morgon kommer Systeryster med familj och Farbror Micke med familj! SÅ ROLIGT!!!

På söndag kommer dessutom MOA!!! Ja och Amanda, Malin och Robert givetvis ;-)

Nä... ladda för sista rycket i affärerna i morgon... som vanligt ute i sista stund, men det är väl så det ska va va ;-)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0