Hålla låda

Ja, det är nåt hon är bra på... trollet...

(Fotot taget av Magnus)

Speciellt när hon, som i kväll, får ha mamma och pappa helt för sig själva!
(Casper och Ciara tyckte nämligen att dom skulle sova över hos farmor ;-) )
Hon sjunger, babblar, dansar, äter godis... ja... vi kör "All In" liksom ;-) Det är så himla underbart!!!
Hon är så härlig!!!

Det här är första gången jag slår på datorn den här veckan!
Helt sjukt egentligen! Men SÅ himla skönt!

Blir lite tråkiga inlägg här på bloggen bara... (kan inte lägga in bilder på bloggen via mobilen, bara via mms i så fall...) Men det får ni ha överseende med ;-)

Här kommer en bild på våra två fina lucior ;-)

(Fotot taget av Magnus)

Ni kan ju gissa om dom var malliga ;-)
Storasyster var väldigt noga med att hålla lillasysters hand...

Jag har förresten lagt in en länk till Magnus nya hemsida (även i LÄNKAR i menyn). Där lägger han upp några av alla fina bilder han tar, gå gärna in och kika ;-)

Nu ska jag nog sätta mig en stund med min stickning, nej då, jag har inte fyllt 80 än... ;-) Det är bara så avkopplande!!! Och så vill jag fp klar min halsduk!!! Innan vintern är slut, eller få se... har den ens börjat?

Ha dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0