Färdigt tillslut...

Fick hem två utvilade barn idag! Kändes konstigt att inte se dem på hela helgen, men RIKTIGT mycket har vi fått gjort! SÅ himla skönt!!!

Farmor däremot, lär nog behöva vila lite nu ;-)

För några år sedan började jag på detta...

Ett vinterlandskap i kalllmålad keramik.

Jag var NÄSTAN klar, typ, småfix kvar, snö, glitter... fönster...
Men av någon anledning blev det aldrig klart.
Idag plockade jag fram det och gjorde klart!
Tillslut!
Bara belysningen kvar... undra hur många år det ska ta innan den kommer på plats ;-)





Nu ska vi bara hitta en bra plats till det oxå ;-)

Idag kom Lillstrumpa hem!!! Gissa om vi kommer ha glada barn i morgon :-D
Ja, vi är så klart oxå glada ;-)

Nu tar jag kvällen!

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0