Testning

Ciara är på sitt bästa test-humör för tillfället...
Allt ska testas, speciellt mammas tålamod... vid läggdags...

Jag är av den sorten att jag tycker att när man har gått och lagt sig, då har man gått och lagt sig.
Inget mer spring nånstans! Inte hämta saker, inte springa upp och kissa, dricka vatten bla bla bla. Sånt får man fixa INNAN man lägger sig.

Det vet barnen MYCKET väl.
ÄNDÅ måste det testas, fastän dom vet att det inte är nån idé!
Jag ger mig INTE!

Ikväll sa jag till Ciara EXTRA "Kom ihåg att kissa nu, TILLS DU E KLAR, och dricka vatten INNAN vi går upp!"
Jaja....

Men ÄNDÅ när hon ligger där, måste hon ju bara prova.
Hon kan ju få gå ner igen...
"mamma, jag e törstig"...
"God natt" svarar jag....
"Men  MAMMA, jag EEEE törstig!"...
"God Natt och sov så gott"
"MEN MAMMA!!! JAG EEE TÖRSTIG!!! IIIIIIIIIII"
Funkar inte alls på mig kan jag säga.
"God natt och sov så gott!"
"Mamma, jag tycker att du e dålig på att köra bil!"
Var det det värsta hon kunde komma på liksom!?
"Jaha, tycker du det. Ja, man får tycka vad man vill"

Hon somnade i alla fall snabbt, bara hon fick tala om det ;-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha!! Vilken tjej!! snacka om att inte komma på något bra att säga!! :) Stjärnan i laget!! <3

2011-08-04 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0