TACK!!!!!

Ja, alltså TUSEN TUSEN TACK för alla gratulationer!!!
Hade tänkt innan att jag skulle tacka alla personligen på FB, men insåg ganska snabbt att det aldrig skulle funka! Då skulle jag få sitta uppe hela natten!!!
Så ja... TUSEN TACK! Ni är underbara!!!

Har haft en lite annorlunda födelsedag kan man säga...
Har just bäddat ner mig, efter läkarens ordination... jo, för det har jag oxå hunnit med... "Högläge och vila"...

Dagen började med hallgolvet... tyvärr inga trevliga övningar ;-)
Ciara och Cilia bråkar om vem jag ska bära ner först, det slutar med att jag tar en på varje arm och går ner... MEN... jag missar sista trappsteget! (Få se... var det 92 jag fyllde...?)
Det känns i alla fall så nu... landade med foten under mig (hållandes Ciara och Cilia, ca 30 kilo extra...) hör bara hur det krasar och knastrar.... "Åh nej"...!
Ciara och Cilia höll jag upp på nåt konstigt sätt så med dom gick det bra, fixade väl så jag själv tog hela smällen ;-)

Min underbara man hade dukat fram frukost till oss när vi kom ner (trots att han jobbat natt och inte la sig fören fyra i morse...) paket fick jag oxå :-D så nu luktar jag "Wild Rose" (SUPERGOTT luktar den) och så ser jag fram emot ett frisörbesök och ansiktsbehandling med frans och brynfärgning :-D
Han lär ju ha fått en smärre chock när vi kom nerdundrandes!!!

Kunde stödja på foten, men den var väl ganska bortdomnad i början, för sen blev det värre och värre under dagen... slutade med att jag fick ställa in ett möte och istället åka till cykelverkstan, förlåt sjukstugan...
Läkaren klämde och kände, men det gör inte ont utanpå, utan innuti foten...
"Ja, det kan ju va ett ben inne i foten som gått sönder, men det är så ovanligt, så det är det nog inte. Vi avvaktar, ta värktabletter och vila med foten högt".
Så nu ska jag vänta två veckor och har jag inte blivit bättre så ska jag komma in igen!
Varför kan dom inte bara ta en plåt och utesluta "ovanliga fel"?
Jag kanske är OVANLIG och sånna fel kanske drabbar mig!?

Under kvällen har jag fått mer och mer ont i ena knät oxå, ja förutom att dom e helt sönderskrubbade ;-)

Jaja... vi får väl se hur det känns i morgon.

Har väl haltat fram mest hela dagen ;-)
Fick besök på jobbet av svärmor som kom med en blomma :-D
Hon gjorde sin sista dag på jobbet och dom skulle tacka av henne.

Sen ringde Helene och bad mig skriva ut en bild och lägga i ett kuvert till henne, hon skulle ringa och tala om vad det skulle stå sen... Det gjorde hon oxå... Det var till MIG :-D Tusen Tack!!!

Mamma kom en och fikade lite på eftermiddagen, fick en "assistent" :-D (nej inte personlig för min fot ;-)) en bakassistent :-D, nu kanske det kan bli lite mer bakning här i huset!
Magnus jobbar och morfar e i Rogen så det har varit en lugn födelsedag med barnen.

Nu vill jag dock ha lite smakråd... ska jag färga håret mörkt igen eller ha i mer ljust...?
Beslutsångest som vanligt ;-)

Nej goa ni!
Tack än en gång för alla Grattis!!!
Nu ska jag sova... ATTANS oxå... glömde ta värktabletterna... måste halta ner... ja jag lovar att ta alla trappsteg den här gången ;-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang hårfärgen så passar du riktigt bra i mörkt! :)

2011-08-31 @ 23:21:45
Postat av: Karro

Grattis grattis grattis!!

Men fy fasen vilken otur du haft:( 2 veckor, de låter ju helt sjukt ju. Tycker absolut inte att du ska gå med det utan sök dej igen till cykelverkstan, menar vårdcentralen;)

Alltså är nått brutet så kan det faktiskt gå riktigt illa o du kan få men för hela livet... Stå på dej!

Kramar K

2011-08-31 @ 23:40:22
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: solan

Men oj stackars dej.Hoppas inget är sönder,krya på dej.

Jag tycker att du ska va mörk i håret/Kram

2011-09-01 @ 00:03:10
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se
Postat av: Systeryster

Håller med Karro! Fasten åk till Mora på en gång... Jag tycker oxå att du ska vara mörk! Puss å kram!!

2011-09-01 @ 06:59:26
Postat av: Lillstrumpa

Ja, åk till Mora! Mörkt hår till hösten och vintern hejjar jag på! :)

2011-09-01 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0