Smidigt...

Vad roligt det är att komma på klockan "nästan läggdags" att man skulle baka för att ta med fika på jobbet i morgon!!!
Vi har den traditionen... fyller man år så bjuder man på fika ;-)

Jaja... nu är det klart i alla fall. Ingen "seriös" bakning här inte eftersom jag vägrar baka sånt som ska jäsa!
Orkar inte vänta på det. Snabbt ska det gå! Schopp Schopp! Sen ska det va klart :-D

Så snabb är cheesecaken jag gjorde. På ett recept jag fått av bästa Helene som för övrigt varit här och lekt hela kvällen.
Ja, barnen lekte med sitt och vi lekte med vårt ;-)
Hämtade nämligen ut de nya doftproverna idag!!!!
Alltså SHIIIIT säger jag bara! SÅÅÅÅ goda dofter!!!
Både jag och Helene har nog fått en ny favorit tror jag.... Ek och Sandelträ! MUMS FILIBABBA!!! Granatäpple och svarta vinbär kommer inte långt efter den heller ;-)

Nä nu gott folk ska jag strax bädda ner mig...
Måste bara plocka fram kläder till barnen, plocka fram kläder till mig själv, förbereda för Ciaras utflykt i morgon, duscha... ja... okej då... blir inte nån säng än på en stund ser jag... ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0