SÅ Roligt vi haft!!!

Jag har träningsvärk!
MINST sagt!
Men vad hade jag väntat mig!?
Det var ju inte igår man dansade tre timmar i sträck på disco till klockan 4 på morgonen...
Ja, så all underbar mat vi ätit är garanterat borta ;-)

Sen har jag träningsvärk i magen efter allt skrattande också!
Vilka underbara människor jag jobbar med :-D

En helt underbar resa!!!
Så himla roligt!!!

Synd att det är så sällan bara ;-)
Men det är väl det som gör att när det väl blir av så blir det ännu roligare :-)

Ett litet tips bara... ska du öppna en flaska mousserande vin i en hytt, gör det inne i duschen... risken finns att ALLT, och då menar jag ALLT, blir nersprutat annars........

Jag var så pass smart att jag gick och la mig direkt när vi kom hem igår ;-) Det är jag glad för idag kan jag lova...

Perfekt båtväder hade vi, helt vindstilla, klarblå himmel och sol!
Kan det bli bättre!?!?

Glada barn fick så klart "presenter" idag :-) och en glad Magnus som fick whiskey ;-)

Nej, nu blir det strax sängen.
Svårsövd Ciara som hade en skorv på benet som "gjorde så ont att jag får ingen luft mamma!!!" Hm... undra vad det ska bli av den där damen jag....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0