Service

Ringer kundtjänst hos vår elleverantör, "Just nu är alla våra handläggare upptagna, försök igen senare" får jag till svar! Men hallå! Inte stå i kö, inte lämna meddelande, ingenting!
Nu har jag skickat ett mail, får se om det går lättare att få kontakt på det sättet istället!

Tjejerna sover middag, Magnus har åkt på jobbet, Casper tittar på filmer från "Clash of nations" och spelar skoter- och cross spel på datorn.
Han tycker det är så roligt att titta på filmsnuttarna och veta att vi var där och såg det "på riktigt" :-D!

Nu ska jag ta en kaffe och vila mina supertrötta öron en stund... "mamma, mamma, mamma, mamma, mamma...." det ekar i mitt huvud!!!

Ingen feber idag så i morgon blir det dagis igen.

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0