Ny titel

Ja, visste ni att jag (igen) har blivit utsedd till "Världens dummaste, dummaste, dummaste jävelmamma"!
Det är ingen dålig bedrift det heller!
Motiveringen... tja... fråga Casper... jag skulle tro att det har nåt att göra med att han sovit två veckor utan napp (med undantag för två lyckade smugglingar) och i kväll kom jag på en till smuggling... vilket resulterade i att han låg och slog i väggen i... ja... inte vet jag... en kvart... förmodligen tills han fick så ont i handen att han inte kunde fortsätta ;-) Kometare som jag är kopplade jag bort mina öron helt och sa inte "pip" till honom (Det dom får uppmärksamhet för....)

Ja, så kan det va, det är inte lätt att va barn till en så taskig mamma kan jag lova ;-)

Nu är jag nyss inkommen från en kvällspromenad med Mario, Jätteskön, fin kväll!

Vi satt till och med UTE och åt middag ikväll! Första gången i år ;-)
Fuskade med maten... ville verkligen inte stå inne vid spisen i det här underbara vädret, så jag köpte nåt jag inte testat förut.
Tacogratäng, färdig på påse! Eller ja, två påsar som pajen ni vet, men nu var det tacofärs i den ena och potatis i den andra, och lite grönsaker! Supersmidigt och praktiskt! Gjorde två omgångar och det räckte till oss alla och två matlådor, Perfekt!
Nästa gång ska jag dock slå på lite grädde... saknade det...

Nähä, det var nog allt från mig idag.
Nu tackar "Världens dummaste, dummaste, dummaste jävelmamma" för sig och säger...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: kryck

Hejar på dig Titti och ropar Hurra för föräldrar som vågar vara föräldrar!

2011-04-15 @ 06:46:37
Postat av: Titti

Tack Kryck! Ja, man gör väl så gott man kan i alla fall ;-) Och så hoppas man ju innerligt att man gör "rätt" :-)

2011-04-15 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0