Jihooo!

Idag kommer dom :-D!!!
En dag tidigare än vi trodde!!!
SÅÅÅ rrrroligt!!!
Blir "huset fullt" Hela påsken! I lööööv it ;-)

Idag har vi haft föräldrasamtal på Caspers dagis!
Man liksom växer några centimeter när man får höra hur snäll och duktig han är :-D Så om ni tycker att jag har blivit lite längre så har jag nog det ;-)
KOMET verkar ha satt sina spår på barnen oxå, Casper hade blivit mycket gladare, inte för att han varit sur innan, men ÄNNU gladare :-D Nöjdare liksom!
Ja, tänk vilken skillnad det kan göra att man ändrar SITT EGET beteende, för det är ju det det handlar om, hur vi BEMÖTER, och sitt EGET beteende är det enda vi kan förändra, men i längden kanske vi även smittar av oss på andra ;-)

På kvällen skjutsade vi barnen till farmor och åkte på KOMET-enskild träff den här gången :-) Två "fröknar" från dagis var med! Det var jätte roligt att dom ville följa :-D! Sånt här tänk behövs ÖVERALLT!
Magnus kom med ett bra förslag, alla borde få en "KOMET-kurs" innan dom lämnar BB! Vilken utomordentligt bra idé om ni frågar mig!

Idag har Magnus ringt lite samtal! Jag vet att han inte gillar att ringa och prata i telefonen (till skillnad från den här växelhäxan då ;-) ) så en eloge till honom ;-) Lagat mat har han oxå hunnit med :-D TOPPEN!

Nu är klockan fem i läggdax för mig ;-)
Är faktiskt ganska bra på att hålla den tiden!

Får se om jag hinner lägga in en bild på några påskkärringar i morgon bitti :-D

Nu säger jag Gnatt!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0