Idag säger vi GRATTIS!

Till världens BÄSTA Cilia som fyller två år!!!

Idag för två år sen var det påskafton, vi satt ute och grillade hamburgare med Malin & c/o i underbart vårväder!
Mer kan ni läsa om den dagen HÄR i mitt inlägg från Cilias 1-årsdag!

Den här dagen har sett ut på följande sätt :-D

Vi började dagen med frukost på säng, så klart ;-)




Sen måste jag presentera er för OVE! Ja, ni läste rätt!
Cilia fick en docka i morse. Jag frågade vad han hette, hon svarar direkt "Ove"!
Ja, så klart, vilken otroligt dum fråga, klart dockan heter Ove!
Så idag har Ove fått följa på dagis, och jag fick inte gå därifrån fören Ove hade fått en puss ;-)


Munspel kan jag oxå tipsa om som present! Låter inte så högt, enkelt och roligt att spela på ;-)
(Ser ni Ove, fin han är va ;-) )

Tårta ska det ju va på kalas, den här gjorde jag och barnen ;-)

Och en till...


På kvällen blev det mysa och varva ner lite innan det var läggdax.
Ciara och Cilia läser "Hello Kitty" bok som Cilia fick i present


Casper leker med en skoter som han fick av farmor... ovanligt... att han leker med skotrar ;-)


Nog är det allt lite konstigt för storasyster och storebror när lillasyster fyller år och får en massa paket!
Men farmor hade köpt några till dom oxå ;-)

Vi har slutat med det... sen Cilia föddes har bara den som fyller år som fått paket. Men om farmor och mormor vill ge till de andra så får som så klart göra det, men då är det ju deras val ;-)

Nu sätter vi punkt för den här kalasdagen :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till lilltjejen som redan blivit 2!!! =D

Kraaam

2011-04-12 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0