Färgning pågår

Sitter med färg i håret.
Det var MER än behövligt! Ska bli så skönt!

Trodde aldrig barnen skulle somna ikväll!
Casper låg och psykade dom andra två, för att han inte fick ha nån tutte ;-) ... men nu har han varit utan sen i fredags :-D Han är SÅÅÅ duktig! Detta ska kometas på hög nivå! Ska hitta på nån superbra belöning ;-)
Ciara och Cilia sov middag jätte länge, SUPERtrötta var dom idag! Hade inte hjärta att väcka dom heller... men det fick jag som sagt igen nu vid läggningen istället... tror klockan var halv tio innan jag kom ner!

Jag ringde dagis och sa att dom skulle komma i morgon, men det vette tusan... alltså dom är inte 100 än... får se hur natten blir, det kanske är lika bra att dom får va hemma i morgon oxå, så det inte tar omtag igen utan att dom får bli riktigt friska!

Oj!
Nu måste jag skölja ur färgen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0