En riktigt Glad Påsk önskar jag er!!!

Ja, jag passar på redan nu... ifall jag inte riktigt hinner med i helgen ;-)
Försökte i alla fall skicka ett mms inlägg till bloggen i morse, men får inte till det riktigt... texten vill inte hänga med... jaja, ni kanske få se lite bilder i alla fall ;-)

Idag tror jag det har varit "stora ölhävar dagen" i alla fall om man ser till dom som ringde på jobbet på eftermiddagen... Det var ju inte saft dom druckit direkt...

Idag jobbade jag sista dagen innan "påskledigheten", Riktigt skönt ska det bli!
Att bara få rå om varandra :-D

Man tager vad man haver ;-)


Utebus


Dagen som varit har spenderats ute i UUUNDERBART vårväder!
Vi grillade scampi och fläskfilé och åt så vi höll på att spricka!
SÅÅ himla GOTT!!!
Inte en tanke på nån bantning här inte ;-) Nej, njut av livet så länge det varar :-D

I morse var det två påskkärringar och en påskbatman som kom till sina dagis :-D


Man måste ju titta sig i spegeln ordentligt så man ser hur fin man är ;-)


När det var dax för hämtning på daigs så följde Moa och Malin med! Vi hade inte talat om för barnen att dom kommit så det blev en överraskning ;-)
Behöver jag säga att det har lekt och busats HEEELA dagen och kvällen!
Var inte länge sen barnen somnade :-) Men lika glada var dom (och vi med för den delen) för det :-D

Jag tog med mig Casper och åkte ner för att titta efter "springskor" till honom.
Då fick jag minsann reda på att man INTE kunde ha kardborre på skorna! Hur dum var jag liksom, som trodde det ;-)
Nej knyt skulle det vara! Fastän han inte kan knyta... men då får man väl kanske ta och lära sig det då ;-)
Det blev ett par till slut i alla fall... hans skor kostade mer än några av mina par gör... inte är det en rolig utgift inte, men dock en nödvändig sådan...
Han är förresten JÄTTE mallig över sina nya fina skor, med KNYT!

I morgon tror jag minsann att Magnus och Robert skulle ta med sig Casper och Moa på en utflykt till grannbyn och den stora godisaffären :-D
Får se vad jag och Malin ska hitta på med resten av ligan...

Ha en fortsatt bra kväll och en RIKTIGT GLAD och SKÖN PÅSK!!!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0