Webb-möte

Ja, jag är ju webbredaktör för ett gäng förvaltningar på jobbet, Tekniska (gator, vägar, park, vatten & avlopp, renhållning, städ, tvätten, fastigheter, fjärrvärme... mm), Fritid (ishallen, sportfältet, Skinnarbadet), Mark & Skog, Arbetsmarknadsenheten... tror jag fick med alla, det är så skoj! Men nu måste jag gå igenom ALLA mina sidor igen och kolla lite saker... ja, jag har då att göra i alla fall ;-) . Hade webb-möte idag 13-16 jag slutar ju 14 i vanliga fall så jag fick leja Lillstrumpa (Emma) att hämta Cilia på dagis. Det gick hur bra som helst :-D! Men det är klart, alla älskar ju Emma så det var väl ganska väntat ;-)

Nu sitter jag i soffan, har vräkt i mig nästan allt i förra inlägget... :-P, tur att det var grönsaker och inte chips ;-), och tittat på IDOL. Sen fick jag mina saker från VistaPrint idag, så jag har klistrat lite kataloger :-D skoj skoj...

Å höll på att glömma... Här om dagen var det frost på morgonen. Klädde på barnen så dom fick gå ut tills vi skulle åka. När jag kom ut hade Casper skrapat alla rutor på hela bilen, så det var bara att sätta sig i och åka :-D Han e allt bra duktig, bara han vill ;-)

Med katterna går det JÄTTE bra! Mario har accepterat dem totalt. Dom växer så det knakar kan jag lova!!! Leka och busa med barnen är en favorit sysselsättning ;-) Är så glad att vi skaffade dom! Dom objudna gästerna har jag knappt sett till sen Cattis och Chili flyttade in, DET är bra :-D

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig... REDAN!!! Ja, faktiskt!
Men jag tror att jag tar med mig den här darlingen, så jag kan "smurfa" lite...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Duktiga Casper!! Mysigt med katterna oxå. Nästa helg får vi äntligen träffa dom=)

2010-09-24 @ 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0