Tredje gången gillt

Ja, nu har vi gjort allt vi kan för att det ska bli valpar, det tredje, och sista, lyckade parningsförsöket idag.
Inte konstigt att det gått så bra med en så fin fästmö ;-)


Qeewah, bilden tagen av Lars Ähdel

För några veckor sedan fick jag ett mail från en kvinna som hade en kennel i Finland som var intresserad av Mario. Frågade Lars lite om det idag. Han sa att det inte var nån bra idé, tiken hade epelepsi i släkten... tur han kan sin sak ;-). Men en annan kennel från Finland hade kontaktat honom angående Mario också! Tänk att han är så populär våran Mario :-)


Mario och


Qeewah. Även dessa bilder är tagna av Lars Ähdel och lånade från www.slk.nu

Idag har jag bokat in lite fler PartyLite visningar!!! Det är så ROLIGT!!! Känns jätte bra det här! Är så glad att jag sa "Ja" när Kristina frågade om jag kunde tänka mig att börja sälja!!!

Sen har vi ett nytt datum för Blingovisning!
Nu på lördag klockan 15!!!
Så då får ni väldigt gärna komma hem till mig och kika på fiina barnkläder (och lite vuxen)!!!
Här hittar ni kläderna och information om dem Blingo

Sen är jag så glad att min privata frisör ;-) (Lillstrumpa) har kommit hem hehe, ikväll har hon färgat mitt hår, sååå himla skönt och välbehövligt...
Fick en superhärlig present av henne igår! Ett kit från The Body Shop med duschcreme, skrub och bodybutter med Shea, så det har jag invigt ikväll.
Nu ska jag bädda ner mig och sova som en prinsessa hela natten :-D. Hade jag tänkt igår oxå, men då lyckades jag hitta en film som jag inte sett och inte kunde skuta titta på som slutade kl.1!!!

Ha en fortsatt bra kväll!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0