Slut på ännu en dag

Ja, och idag har jag faktiskt inget vettigt alls att skriva... En helt vanlig dag utan konstigheter :-)

Försov mig dock i morse... klockan ringde i 30(!!!) minuter innan jag hörde den! Det konstiga var att ingen annan heller vaknade, och då sov ALLA i samma rum!
Sen blev det ju tokstress så klart, leta kläder till barnen... sätta på kläder... springa runt och leta efter avtagna kläder och strumpor i hela huset, sätta på dem igen!!! Till mig själv hann jag inte leta reda på några strumpor så det blev till att åka barfota ;-). Väl ute vid bilen insåg jag att det var IS på hela framrutan! Bara att skrapa då... men sen så, kom vi iväg...

Magnus la barnen ikväll och jag gjorde ett ryck här nere. Tänk att det ska va så svårt!!! Det är ju så himla skönt att sätta sig ner om man gjort klart röjningen innan!!!
Måste bli bättre på det!

Nej , nu ska jag måla mina naglar "Intresseklubben antecknar" va ;-)

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag antecknar Tite!:-)

2010-09-20 @ 21:32:51
URL: http://alskardigmikaelsaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0