Pyssel och PartyLite

Jag är en pysselmaja... som inte har tid att pyssla!!! Det är jätte jobbigt!!! Men nu tror jag äntligen att barnen kan ha blivit så pass stora att jag kan börja pyssla med dom!!! Har liksom inte ens orkat med att prova, jag kan se det framför mig... flygande saker och skrikande ungar som inte får röra nåt i alla fall!

Skulle mer än gärna besöka en sån här butik just nu...

Sitter och tittar på deras hemsida och blir sååå sugen!!!
Får nog se till att stilla pysselbegäret lite när nästa lön kommer...

Kom ihåg min Startvisning!
Jag skulle bli såå glad om ni ville komma till mig på fredag!

Hör av er innan bara så att jag vet hur många som kommer!!!

Ha dé!
//Tite

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag och Karin är sugna på att komma på ljusparty om det är okej?!?

2010-09-11 @ 20:42:30
Postat av: Titti

Åååå vad roligt!!! Ni år SÅÅÅ välkomna!!!! :-D

2010-09-11 @ 20:50:48
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0